من اومدم با دلی شکسته

عشقم مهران ررررررررفت

من اومدم با دلی شکسته

سلام دوستان

.ممنون که با نظرات زیباتون بهم فهموندیدن که چند نفر هستن تو دنیا که حرف دل منو بفهمن

دنیا هیچ فرقی نداره برام و هنوز هم مث گذشته نیاز روحی به مهران دارم واسه اینکه بیاد کنارم بششینه و هرچی حرف تو

دلم بهش بگم این ایام امتحانات هم که نبودی تا مث همیشه که ساعتای بعد امتحان کنارت بودم بیام پیشت؟

دلم واسه صدات تنگ شده واس اینکه بگم بهت: مهران دیروز یه پسره افتاد دنبالمو . تو قهر کنی و من دوباره کلی

نازتو بکشم و بگم ببخشید بخدا شوخی بود

چه روزای قشنگی بود بخدا فکرش تو سرم نمی یومد که تو به این زودی ها بری؟ اخه تو که این همه زندگی رو دوس

داشتی و منم از مردن منصرف میکردی و کاری کرده بودی که عاشق دنیا بشم پس حالا خودت کجایی؟

مهران دیوووووووووووووووووووووووووونتم بوسمیبوسمت عشق نازم




+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,ساعت 11:1  توسط دخترکی ساده